Spelet har tidigare släppts till Dreamcast och PlayStation 2.
Nu är det GameCube ägarnas tur att ta del av äventyret den 27 februairi i år. Spelet vi pratar om är Resident Evil: Code Veronica X. Preliminärt släpps spelet 11 mars 2004 i Sverige.
Spelet har tidigare släppts till Dreamcast och PlayStation 2.
Nu är det GameCube ägarnas tur att ta del av äventyret den 27 februairi i år. Spelet vi pratar om är Resident Evil: Code Veronica X. Preliminärt släpps spelet 11 mars 2004 i Sverige.